Världens bästa jobb

Jag har inte haft så många jobb, men jag kan utan att tveka utnämna mamma till det bästa jobbet som finns... Tänk att jag faktiskt får betalt för att sitta och titta på vår lilla tjej när hon sover, jag får betalt för att ligga och gosa med henne i sängen/soffan och jag får betalt för att uppleva henens underbara leenden och urcharmiga miner och läten. Visst är det kanske inte jättekul med ömma bröst, att vakna flera gånger /natt för att hon låter eller för att ge henne mat och byta blöja är långt ifrån det bästa jag vet men allt det positiva är ju så ofantligt mycket viktigare och upptar så otroligt mycket mer tid av dagen. Dessutom är vår lilla tjej så otroligt snäll och lugn så jag har absolut ingenting att klaga på.

Kan nåon ärligt utnämna något anant jobb till världens bästa? Jag betvivlar det starkt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Isabel

Aaw, så mysigt, du har äntligen fått din söta lilla bebis nu :) Grattis gumman!



Det värsta med brösten är när de ömmar som värst på kvällarna, kan knappt vända mig i sängen utan att det gör ont :/

2010-01-06 @ 21:24:27
Blogg/hemsida: http://aizah.se
Skrivet av: Natalie

Det låter härligt! Själv höll jag på att krevera efter 8 veckor! :-D

2010-01-06 @ 23:20:04
Blogg/hemsida: http://sofianatalie.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0