Tuff dag

Idag har Tess knappt sovit alls, sammanlagt mellan 12 och fram tills nu har det kanske blivit 1 timme-1,5 timmar, och den tiden har hela tiden varit när hon legat på mitt bröst och sovit. Jag känner mig som en kombinerad säng och napp för så fort hon legat själv har hon börjat skrika och sedan har hon velat äta, igen. Stundtals tror jag hon har ätit ca en gång/halvtimme idag.
Och när hon är snuttig är det bröstet som gäller, har testat med nappen men den spottade hon ut snabbare än snabbast så det var visst ingen höjdare.

Nu ska vi försöka äta lite mat utan att hon börjar gallskrika och sedan ska hon bada, det gillar hon åtminstone, badbaljan är inte lång nog dock, hon simmar så med fötterna att hon dunkar huvudet i andra änden


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0