Shoppingrunda

Hmm, min blogg verkar ha tappat stinget ;)

Jag och lilltjejen ska snart åka in till stan och kika på kläder till henne på rean (och säkerligen en del som inte är på rea också). Jag ska ta en snabbdusch och byta om så att vi är klara när min mamma kommer och hämtar oss om ca 1 timme. Ska packa i ordning skötväskan också, man vet ju aldrig vad som händer liksom...

Det är svinkallt ute idag, tack och lov blåser det inte, då hade jag aldrig stoppat ut näsan utanför dörren men nu så skiner solen, det är vindstilla och jag känner för att göra något annat än att sitta hemma och rulla tummarna hela dagarna.
Dags att sätta fart nu då, vi hörs förhoppningsvis senare

Fick visst en blöja att byta precis också ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0