Ny favoritsysselsättning?

Tess älskar att bada och har gjort från dag ett. Idag var det dags igen och det var många härliga leenden.
Upp ur badet och in i härliga badcapen, torka och lite gos, sedan börjar vi gå ut mot vardagsrummet men jag hann inte ens utanför toadörren innan mina jeans var genomblöta, det är ju sååå härligt att kissa utan blöja... :P Så det var bara att byta badcape, torka kiss från golvetoch kliva ur jeansen...
Nu sitter vi och myser i soffan, snart pyjamas- och sovdags för både mig och Tess igen, hoppas på mer sömn i natt än natten till idag


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna

vi drar alltid på leia en blöja innan vi går ur badrummet för efter-badet-mys :D

2010-01-14 @ 22:36:20
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Det låter så jättemysigt när du berättar om lilla Tess och vad ni gör om dagarna.

Hoppas du får sova inatt! :)

2010-01-14 @ 22:43:02
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hahaha så härligt! :D



sv: vadå läskiga :( mina klor ju!



Ja jag tror ungen som spydde mig i munnen var nog.. tillräcklgit stor för att hålla huvudet stabilt och som även drack bröstmjölk.. de var inte så att jag fick matpure i munnen :P

2010-01-14 @ 22:44:23
Skrivet av: Anonym

Du fick mig o sätta téet i halsen... FY BITA TÅNAGLARNA????

2010-01-14 @ 23:16:03
Blogg/hemsida: http://ellisu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0