Ny design

Nu har jag fixat till den nya designen på bloggen. Helt klar är den inte ännu men nästintill.
Har ni några synpunkter så kan ni ju säga till så kan jag se över det också.
Och om ni ser den gamla, gröna designen fortfarande så är det bara till att uppdatera sidan en gång så borde ni se den nya

Nu ska jag gå och se om mina älsklingar fortfarande sover ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Diana - Gravid ♥

Mysig blogg du har, alltid roligt att hitta nya bloggar att följa! Titta gärna in på min, har en del tävlingar som jag tror skulle passa dig! =) Kram och trevlig söndag, Diana

2010-01-10 @ 13:09:36
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Haha ja den kanske gick till dig ist. Då slipper jag den ett tag iaf haha :D ah okej, ah i början sover de ju hela tiden, skönt haha

2010-01-10 @ 15:45:47
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0