Nappar

Nu har jag och Tess varit ute en ganska lång stund med vagnen, vi har ca -1 och vindstilla men fruktansvärt moddigt så benen fick jobba rejält...
Tog en runda till bibblan och träffade en gammal klasskompis utanför, vi konstaterade att det nog var nästan 7 år sedan senast.
Sedan gick vi till ICA för att köpa lite mat, passade på att köpa några nya nappar till Tess, rosa så klart. Nu när hon börjat med napp är det ju bra att ha mer än en. Det är för övrigt MAMs SilkTeat nappar som gäller här, ifall någon undrar...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Vi har oxå ett gäng extra nappar hemma.. Mest för att vi har en viss hund som lyckas hitta dom, inte riktigt hela efter det om man säger så.. Jäkla Jycke.. =) Tror vi har samma nappar som er, dom är tydligen riktigt goda.. =)

Ingen modd här men att benen fick jobba ändå... Jisses, man är ju inte lite otränad... Haha!

2010-01-14 @ 16:50:39
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Em

De är så noggranna i dag med kontroller etc och det är bra, men samtidigt kan vi bli lite bekymrade i onödan. Om hon verkar nöjd själv och inte gråter extra mycket, så tror jag du kan lita på att hon får i sig tillräckligt med mat. Hur mycket de går upp varierar mycket. Egoina gick inte upp alls en gång och då fick jag börja med lite välling vid sidan om. Jag kände mig misslyckad och det var ju töntigt av mig. Idag hade jag inte tagit det så. Samme med napp eller inte napp. I dag hade jag inte brytt mig om vad de än säger, jag hade gjort det som hade känts bäst för barnet OCH mig. Man är en kombination som skall få det att fungera så smidigt som möjligt och allt har sina för- och nackdelar.



Det låter som att ni har det jättemysigt! Jag kan komma ihåg när du berättade att du var gravid och nu är du mamma!! Helt otroligt!

2010-01-14 @ 17:02:48
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0