Min första award (7 fakta om mig)

OMG!! Jag har fått en award från underbara Gun vars blogg Hörni! nästan alltid lyckas få mig att le, min första award någonsin så tack, tack, tack snälla Gun!!!

 

Här är reglerna som följer med awarden:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna
award.

 

Så, 7 intressanta fakta om mig?? Ska göra mitt bästa


1. Jag tycker att lammleverstuvning är fruktansvärt GOTT

2, Min största "merit" från när jag tävlade i hästhoppning är en seger i en deltävling i Polluxcupen där jag och min favorithäst från ridskolan faktiskt lyckades vinna över en ponny som sägs ha innehaft titeln "Sveriges snabbaste ponny" ett år,  i en tidshoppning.. Tilläggas skall att hästen jag tävlade med var ridskolans högsta, inte så väldans snabbsvängd med andra ord

3. Jag är ett sladdbarn, mina 3 systrar är 10, 12 och 20 år äldre än mig så jag har blivit väldigt bortskämd

4. Mitt favorit-snask är Sourcream & Onion-chips med ostdipp, oerhört gott, nästan alla olika ostdippar som kan köpas funkar kanon

5. Jag har varit inlagd på sjukhus en enda gång i mitt liv, förutom när jag föddes, och det var när Tess föddes. Visst har jag varit på sjukhus dåoch då men aldrig över natten förutom just då

6. Jag har aldrig brutit ett ben i kroppen, däremot har jag (troligen) haft en spricka i smalbenet. Det konstaterades aldrig eftersom skolsköterskan påpekade att de ändå inte kan göra något mer än att rekommendera mig att vila. Jag blev förbannad under en idrottslektion på högstadiet, skulle sparka in en bänk mot väggen så jag kunde sätta mig men träffade med smalbenet istället för med foten. Mitt smalben var svullet i flera veckor och skolsköterskan konstaterade en blodutgjutning i benet iaf...

7. Jag har inget vidare självförtroende. Jag var mobbad och utfryst mer eller mindre hela vägen från 2a klass till slutet av 9an och det har resulterat i att jag inte vågar göra det jag vill, exempelvis sjunga offentligt.


Så, jag skickar vidare till:

Tova
Tiiara
Johanna
Isabel
Sofia
Filippa
Ellinor




Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Åh vilken rolig grej :D

Tack så mycket! Ska passa på att fylla i detta vid ett senare tillfälle när lilleman sover, hehe...



Jag har förresten också 3 syskon, men är äldst så ingen bortskämdhet här inte.. ;)

hoppas ni har en fin fredagskväll!

2010-01-22 @ 18:44:01
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: Gun

Vad roligt att du blev glad, det är du värd! Kul fakta om dig, men vad hemskt att du var mobbad, och så länge också. Synd att du inte vågar sjunga, men om du är duktig på det kanske du kan gå hos en sångpedagog eller sjunga i kör. Så kanske du vågar mer allt eftersom?

Ha en bra fredagkväll! Kram

2010-01-22 @ 19:23:17
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Isabelle, ung ensamstående mamma till lilla Tyra

Jag förstår exakt vad du menar med dålig självförtroende efter mobbningen, jag blev också mobbad fast från 6-års till 9:an Så vi har samma problem på den punkten.. kram!

2010-01-23 @ 02:40:03
Blogg/hemsida: http://absolutisabelle.blogg.se/
Skrivet av: Tiara

Åh tack! =D

Jag lovar att svara på den så fort jag har skaffat bredband? =)

Kram! <3

2010-01-23 @ 20:41:45
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0