Hjälp mig nu!!

Jag behöver era tips och idéer nu... Jag har beslutat mig för att ge mig på att göra en egen liten bok åt Tess där vi fyller i alla möjliga små saker och tankar som normala "fyll-i-böcker" inte innehåller, alltså inte massa fakta o.dyl utan mer i stil med "mammas första tanke när hon fick veta att jag var på väg", "mamams första tanke när jag föddes" osv. saker som man själv skulle tycka var kul att få läsa om när man blev lite större..

Kom med era tips och idéer, vad skulle DU vilja läsa om dina föräldrars tankar osv från när du var riktigt liten...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Madde

Kanske hur man kom på namnet :) Det frågade jag morsan för ett tag sen. Hur hon kom på mitt och mina bröders namn

2010-01-21 @ 19:56:34
Skrivet av: Tova

Åh, vilken kul idé! Men har själv inga fantasifulla förslag haha.



Ja, jag håller helt med dig, på nåt sjukt sätt så börjar man redan längtar lite till nästa graviditet... eller tja, min kropp kanske inte längtar just nu, men jag känner mig redan mycket mer återställd än de 2 första dygnen.

Bebislycka är helt enkelt grymt beroendeframkallande ♥

2010-01-21 @ 20:55:42
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0