Charmtroll

Det känns som att lilltjejen redan fått in lite rutiner, de senaste tre nätterna har hon vaknat och varit hungrig vid halv 5-5, varken tidigare eller senare. Sedan kan hon ligga nöjd och belåten utan att somna men hon protesterar inte mot att mamma somnar som en stock.
I natt somnade hon om dock, för att vakna igen vid 7 och sedan ligga vaken och bara flina mot mig fram till halv 11 ungefär. Om hon sovit under tiden har det varit mikrostunder medan jag ha slumrat till för varje gång jag vaknade till så lå hon och tittade på mig och flinade. Tänk att ett leende kan värma så mycket, och hon har måga på lager.
Charmiga miner har hon också, så charmkvoten för dagen har hon fyllt redan vid 8 varje morgon ;)

Lillans navelstump har ramlat av inatt också, ganska skönt för även om man får höra att den inte är känslig osv så är man ju så otroligt försiktig kring den tills den försvunnit


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0