Busfrö!

Hmm, Tess är en busig liten dam hon... Just nu ligger hon hur nöjd som helst i sin säng här bredvid, med nappen i munnen. När jag testade att ge henne nappen första gången åkte den ut fortare än jag hann blinka men idag så sitter den benhårt fast... Hon är ju så snuttig ibland och jag orkar inte sitta med mitt finger i munnen på henne hela tiden och jag ahr verkligen ingen lust att låta henne använda mina bröst som napp men nu verkar hon som sagt mycke nöjd med nappen...
Ska se om hon kan tänka sig att släppa den till förmån för lite äkta vara


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

haha sicken liten pluttis hon är... Så söt så!

Ah jag undrar hur länge jag kommer kunna ha D-kupan, C-kupan kunde jag ha i 1.5 månader men nu är den för liten, är trött på att brösten bara växer o växer...



Ah den funkar bra och så! Helt klart godkänd, skulle dock kanske vilja haft den i en annan färg men de spelar inte så stor roll, bara den funkar bra så är jag nöjd :D

2010-01-13 @ 00:39:43
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Gotlänning, sambo och foto

hur är de? kram

2010-01-13 @ 01:11:57
Blogg/hemsida: http://ringbomm.blogg.se/
Skrivet av: Em

Hahaha! Vad gulligt! Jag är lite avundsjuk, kommer ihåg känslan så väl. ;)

2010-01-13 @ 06:33:50
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Elly

Nää ok,men de flesta har iaf sagt att de klia...

jag tror inte på body lotion alls så jag kör inte med de. de torkar in direkt medans oljan håller i sig ett tag. Usch nej! hur kan man tycka om att ha bristningar?:O

2010-01-13 @ 11:24:10
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0