Bra tajming

Lilltjejen sitter nöjd och belåten i sin babysitter nu och slickar lite på sin hand (jag har ärligt funderat på om hon tror hon är en hund eller en katt så som hon slickar på mig och sig själv). Jag fick för mig att jag skulle försöka hänga upp nya gardinerna i hennes rum förut när hon sov (hon hade sovit några timmar) så jag gjorde ett ryck och lyckades precis bli klar när hon vaknade. Så då kröp jag upp hos henne i sängen och lät henne äta lite (liggamningen verkar vara det som funkar bäst just nu) och nu så ska jag äta min lunch (tacorester sedan några dagar tillbaks).

Jag tror för övrigt att hon är lite väl ivrig när hon äter idag, båda de två senaste gångerna har det runnit mjölk ur näsan på henne när hon äter, inget som bekommer henne men det ser lite läskigt ut när det forsar mjölk ur hennes näsa...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0