Traderar

Snart börjar sista dagens OS-sändningar och 5-milen är ett måste... Håller tummarna hårt för våra svenska grabbar, en medalj till, eller två, skulle sitta så grymt bra.

Sitter och väntar på att mina två auktioner på tradera ska avslutas, båda mina par mammajeans ska läggas på lådan så snart som möjligt, är spännande att se hur det går med budandet sista dryga timmen, redan nu är de dyrare än jag hade räknat med. De pengarna kommer dock gå till att betala de auktioner jag budar på för tillfället, är ju så kul att försöka fynda kläder till Tess, har bud på en del fina ganska neutrala pyjamaser, bodys och byxor. Det är framför allt byxor i neutrala färger som verkar saknas i hennes garderob nu när jag rensat ut de kläder som är för små. Ska göra i ordning någon bra förvaring för kläderna sedan så de finns sparade när det blir dags för syskon. Så bruna och musgråa velourbyxor försöker jag få tag på, även en del fina randiga bodys i brunt och gult på g...

Kikar man ut genom fönstret här kan man faktiskt se asfalten på gatan utanför, helt underbart! Var ute och gick en sväng igår och det var riktigt trevligt att köra vagnen på ren asfalt istället för i snömodden eller på isgator. Hoppas det fortsätter ligga kring 2-3 grader den närmsta veckan så väganra blir snöfria åtminstone


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0