Snövallen före och efter

Tog kort på våran trädgårdsgång innan jag började skotta igår, bara för att det var så enormt mycket snö, passade även på att ta kort idag bara för att visa skillnaden

Kvaliteten suger, men jag hade bara med mig mobilen... Men visst ser man att det är skillnad, kanske inte så konstigt att jag har ont i ryggen (dessutom har det snöat lite under natten så det är mer snö nu än det var när jag hade skottat)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det var riktigt bra jobbat!:)

2010-02-23 @ 22:14:52
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0