Kvällsrutiner

Vi har börjat få till riktigt bra kvällsrutiner här hemma nu, och Tess verkar uppskatta dem hon med. Vilken tid det blir varierar lite men någonstans kring 21-23 så är det mat, blöjbyte, massage och pyjamas som gäller, sedan somnar hon snabbt och lätt i sin egen säng utan särskilt mycket gnäll.
Massagen började vi med i tisdags och Tess verkar älska det, hela hon lyser upp när hon märker att det är på gång och sedan ligger hon och ler och "småskrattar" hela tiden. Och jag tycker det är jättemysigt också, att se henne så glad av något som JAG gör är helt underbart.
Jag tycker det är viktigt med kvällsrutiner, även om det inte är nödvändigt för henne att ha pyjamas så är ju den ett tecken för henne om att det är sovdags, likaså är massagen ett tecken på det och jag tror att det hjälper henne slappna av, för det är väldigt ovanligt att hon är gnällig och ledsen när det är dags att sova

Har ni andra några kvällsrutiner, eller morgonrutiner, för era små?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0