Glömde ju

Jag glömde ju säga att jag ska ge mig ut på jakt efter en snöskyffel jag kan få låna. Måste försöka få bort allt slask från trädgårdsgången innan det eventuellt fryser på igen, för om det fryser till så har vi en knölig isgata utanför och det är inte allt för lockande. Skotta bort skiten med andra ord, kanske kan gräva fram vägen under brevlådan lite också, min ryg kommer inte tacka mig men det bryr jag mig inte om just nu. Och imorgon ska jag iväg och träna, shit!!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Jag brukar betrakta olika fysiska saker jag gör som träningspass och då blir de lite mer "roliga". I dag valde jag att gå till stan istället för att cykla, just för att det skulle bli mer motion..

2010-02-27 @ 16:34:57
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Cessan

Köp en snöskyffel istället, det är ju inte så att det är den sista gången ni kommer få se snö i livet....

2010-02-27 @ 17:38:42

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0