Betalt och klart

Så, då har jag slutligen betalat det sista (tror jag) till min syster för grejerna till Tess. Spjälsängen och vagnen betalades för ett bra tag sedan, babysittern och skötbordet betalade jag i förrförra veckan och så har jag betalat bilstolen idag. Alltså inte babyskyddet utan stolen som hon ska ha när babyskyddet är urvuxet någon gång till sommaren/hösten. Känn faktiskt väldigt skönt att ha den betald och redo redan nu, så slipper man tänka på det sedan.
Tess ligger i våran säng och sover nu, jag väntar på att hon ska vakna, ammas lite och sedan ska jag lägga henne i hennes fina renbäddade säng.
Vi har även testat bärselen som vi fick av svärfar. De köpte den när sambons lillebror var liten (han är 6 nu) men den har bara använts ca 2 ggr eftersom hans mamma inte kunde använda selen på ett bekvämt sätt (hon är för kort). Tess verkar gilla den och jag tycker det är jätteskönt att inte bli helt låst när hon vill sova mot mitt bröst. Nu kanske man kan hinna med att dammsuga någon gång ibland också... ;)

För övrigt blir vår älskling 5 veckor idag ♥, undra just om inte någon kan stoppa tiden ett tag, det går för fort! Snart kommer hon väl börja övningsköra och sedan flyttar hon hemifrån innan man vet ordet av...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0