Ut-och-in, hostf*n

Min räddning just nu heter Teracough, utan den hade jag blivit helt galen och bosatt mig på knä vid toan. Har en sådan överjävlig hosta och har haft sedan igår. Det känns som att lungorna vänds ut-och-in och att luftrören följer med hostningarna upp. Dessutom har jag väldigt mycket slem i halsen pga graviditeten och får i normala fall kväljningar pga det och har till och med spytt ett par gånger. Nu när jag hostar som jag gör blir det ännu värre och bara idag har jag hittills spytt två gånger, jag som typ har fobi mot att spy.
Jag hoppas det går över under morgondagn, det känns inte som att jag kan jobba på måndag i det här skicket, jag orkar ju ingenting när så mycket energi går åt till hostattackerna.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0