Tur i oturen och ett åbäke

Nu har jag spenderat största delen av dagen i tvättstugan. Lägligt nog funkade ju inte felanmälan till hyresvärden förut men jag hade sådan tur att fastighetsskötarna var här en sväng ändå idag så Jimmy sa till dem, de testade att få igång torktumlaren och misslyckades de med. Så efter jul ska vi få en ny torktumlare i tvättstugan, härligt värre.

Lyckades ta mig igenom lite mer än 2/3 av tvätten vi hade, alldeles utmärkt för det är bara mörk tvätt kvar och mörkt tvättade jag lite förra veckan hos mina föräldrar.


Vi har fått hem våran gran också, ett riktigt tort åbäke lyckades pappa få tag på och stadsbor som vi är äger vi ingen såg elelr liknande och vi behövde kapa nästan 2 dm för att ens ha en chans att resa upp granen, men brödkniven fick agera såg så 3 dm på toppen försvann och nu står den där, lite gles på mitten och bred upptill men det är en grön gran och den luktar underbart. Imorgon ska den kläs så fint så.

Nu tänker jg krypa till sängs, är så otroligt trött nu, dels efter en god och ganska rejäl middag och dels efter en dag med full rulle från start til mål.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0