Bildefterlysning

Haha, vadå att jag är "skvallernördig" men jag vill ju för fasen få se någon profilbild på kronprinsessans mage från gårdagens nobelfest! Har bara sett bilder framifrån när hon sitter och då kan man ju inte gissa någonting, dock kan man konstatera att draperingen över magen på den helt underbara klänningen skulle kunna dölja början till en liten bula. Fjantigt att bry sig kanske men jag tycker det är oerhört spännande med när och om det blir några barn för deras del...



Update:
Har hittat åtminstone 2 stycken bilder på dn.se, nog för att klänningen är ordentligt avtagen under bysten och draperad över magen men det borde rimligtvis inte få den att sticka ut så pass mycket som jag tycker att den gör. Hon är ju väldigt vältränad så den lilla putmagen känns ny. Framtiden får väl utvisa men jag skulle nog gissa på att det är en liten prins/prinsessa på jäsning...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: jessica

expressens första sida..

2010-12-11 @ 21:13:43
Skrivet av: Emma

Svårt och säga kolla in svt.se lite bilder och filmer där !!! Ibland ser hon gravid ut och ibland inte tycker det är konstigt bara att hon har en pösig klänning inte hennes stil...

2010-12-11 @ 21:33:25
Blogg/hemsida: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Skrivet av: Liw tävling på bloggen

Grattis!

Ser att ni också ska ha en till! Vi har bf den 21/4 så nästan två månader innan er :-)

kram

2010-12-15 @ 12:56:02
Blogg/hemsida: http://liwetochvardagen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0