Aptiten, vart är du??

Jag längtar efter att vara hungrig, att kunna äta och ha något sug efter någon mat alls. De senaste 3 dagarna har jag knappt fått i mig någon frukost, i förrgår blev det lite fil och en halv macka, igår 2 kokta ägg och en kopp varm choklad och idag 1,5 glas nyposoppa. Lunchen blev inte av alls igår, och idag skulle vi mumsa på donken och jag fick knappt i mig hamburgaren, stripsen var bara att glömma. Middagen i förrgår skippade jag helt, hade absolut ingen matlust, igår fick jag i mig typ 5 tuggor tacos och idag vete katten om det blir något alls.
Varför ska min aptit försvinna helt när jag kommer till typ v.12? Det har varit likadant båda mina graviditeter nu och det är jättetrevligt med vågen som är snäll då men jag vill äta, jag vill känna hunger och sukta efter något att äta.

Jaja, jag ska drömma om bilsälj, bilköp och ny barnvagn istället för att grubbla över aptiten, mycket trevligare sysselsättning


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Åhh, GRATTIS!! Detta hade jag missat. vad otroligt kul. och kanske kommer lill*n pricka in min födelsedag den 14:e juni, höhö :P en härlig månad att fylla år i!



Hade inte heller nån aptit från vecka 10-12 med Elliot, var just en av sakerna som fick mig att misstänka att nåt inte "var som det skulle"...

Men mot andra halva av graviditeten blev jag en riktig frossare, haha :)

2010-12-04 @ 18:44:07
Blogg/hemsida: http://trasslet.se
Skrivet av: Carin

Hoppas att aptiten kommer tillbaka! Jobbigt o inte vara sugen eller hungrig.

2010-12-04 @ 22:58:45
Blogg/hemsida: http://nursen.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa

Det låter som underbara saker att tänka på, sånt gillas. Hoppas att du snart får bli hungrig igen också! Kram!

2010-12-05 @ 08:58:50
Skrivet av: Jacqueline

är du gravid? :) GRATTIS ISÅFALL!

2010-12-06 @ 00:36:35
Blogg/hemsida: http://kinn.webblogg.se/
Skrivet av: Anna

grattis! :)

2010-12-06 @ 14:26:10
Blogg/hemsida: http://lowaochjag.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0