Tänkte bara säga god morgon

Har sovit som en nedrans kratta i natt, mensvärk fick jag som på beställning igår kväll, Tess har vaknat och inte hittat sin napp några gånger och jag har bara känt mig allmänt skum. Sedan drömde jag jobbiga mardrömmar och insåg att jag skiter i att försöka fortsätta sova. Tess är också vaken men till skillnad från mig så är hon på bra humör.

Min första dåliga fredag den 13e någonsin (vad jag minns), ska nog gräva ner mig under täcket och tycka synd om mig själv resten av dagen eller något.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0