Rullar på

Här rullar det på kan man ju lugnt säga. Helgen spenderades huvudsakligen med att tvätta och sortera barnkläder, de åker ner i bananlådor som ska ner i förrådet nu, allt sorterat efter storlek. Lördagkvällen åkte vi in till stan för att käka lite på donken, variation i vardagen liksom

Har jobbat min sista dag för denna gången i hemstädet nu, men fick idag en förfrågan om att jobba både imorgon och på onsdag också, eventuellt blir det även torsdag men det får jag veta på onsdag. Så snart ska jag och Tess ut på en liten promenad och spana in vart det är jag ska imorgon. Har ett möta med AF också imorgon eftermiddag, får kika på om jag kommer hinna på det eller om jag måste ringa återbud



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0