Nu tävlar vi igen

Vinn ett presentkort värt 500 kr på Stilcompaniet hos MansonDust.
Klicka här för att komma direkt till tävlingen


Avslutas 31/8



”Jag tävlar hos
Carolina om ett Presentkort på 400 kronor hos Babylooba

Avslutas 13/8

 

 


 

Här hittar ni tävlingen



Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen

Yay, jag vann :D

 


”Jag tävlar hos Carolina om en valfri babyfilt från Pledd.net

Avslutas 15/8

Yay, jag vann :D


 



Jag tävlar hos Sara - kidzmode om ett presentkort hos cb kids att shoppa för.
Missa inte det, och var med du också.
Ni hittar alla tävlingar Sara har på första sidan i bloggen.


Avslutas 14/8



Jag tävlar om ett presentkort på 300kr hos Sumopix, tävla hos kidzmode du också

Avslutas 12/8





Jag tävlar om ett presentkort på 300kr att handla för hos Hjartat Mitt, tävla hos kidzmode du också

Avslutas 9/8



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: visst är den! jag hade spanat in den här hemma men inte slagit till.. men nuså:)

2010-08-03 @ 21:25:21
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0