Lyft

Nöter på med jobbet, trots att jag var allmänt förvirrad idag så gick det ganska bra, hoppas på en ännu bättre dag imorgon.
Imorgon är det dessutom dags för 8 månaderskontrollen för Tess, jag har tänkt försöka smita iväg en stund från jobbet då så att jag kan vara med, kanske kan ta min lunchrast en sväng däromkring, ska höra med chefen imorgonbitti.

Efter jobbet var jag på ett möte med arbetsförmedlingen, tanken är att jag ska börja på praktik inom någon av kommunens verksamheter, något som de kallar för Lyft. Ska på ett personligt möte med min handledare på torsdag där vi ska prata mer om just min situation och försöka klura ut vart jag ska praktisera. Vill åtminstone inte praktisera på städet, tanken är ju att praktiken ska kunan leda till lite extrajobb kanske och jag är ju redan timvikarie där...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

hoppas du får nåt bra som du trivs med. :)

ow, en sån liten, bara 8 månader. hihi!



grattis, 8 månader i efterskott..!!

2010-08-25 @ 11:22:18
Blogg/hemsida: http://donkens.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0