Lördagsnjutning

Ikväll ska jag njuta av ett par cider, det var ett tag sedan jag gjorde det. Skulle egentligen ha drickit lite vin till middagen igår men jag hade sådan huvudvärk att jag skippade det helt och stack istället till systemet och köpte lite cider i förmiddags.
Snart dags att börja med middagen också, blir lax och potatis ikväll, mycket enklare än gårdagens härliga fläskfilé med mozzarella och basilika.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Carolina

Grattis - ta en titt i min blogg! :-)

2010-08-15 @ 20:06:36
Blogg/hemsida: http://carolina1979.se
Skrivet av: Amanda

Det låter som en mysig kväll! ^^

2010-08-15 @ 20:07:35
Blogg/hemsida: http://creyla.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0