Jag ska bara...

Gud vad jag är seeeeg!!! Jag orkar seriöst knappt hålla ögonen öppna trots att jag fick rejält med sömn i natt. Lade mig på sängen och läste lite förut och slocknade som ett litet barn, vaknade av att mobilen gnällde på låg batterinivå och var nära att somna om igen.
Ute är det lite läskigt idag, oerhört kvavt och väldigt soligt stundtals, samtidigt ser man riktigt mörka moln längre bort på himlen så hur detta slutar har jag ingen aning om.

Ska ladda upp lite fler videoklipp sedan, är så glad att det funkar igen, och i Firefox också. Det har aldrig funkat tidigare för mig att ladda upp klippen i Firefox. Så det bör komma ett inlägg eller en drös med videoklipp för er som är intresserade av det och så har jag tänkt ge mig på ett boktips eller två


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Vi2blir3.se - Malin

Men oj 4-5 stycken, vad dom har härjat! Hoppas ni har polisanmält händelsen!

2010-08-10 @ 16:22:05
Blogg/hemsida: http://vi2blir3.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0