HELG!!!!

Gud vad skönt det är med helg, jag har precis slutat jobbet och jag har dessutom fått in min första lön på över 1 år på kontot. Värt att fira va? Det tycker åtminstone jag så ikväll blir det fredagsmys med älsklingarna, pizza, chips, läsk och lite godis.
Jag hade tur också, idag har jag fått ont i ryggen och nacken, men det är ju fredag så jag har hela helgen på mig att försöka vila bort det innan jag ska jobba igen.

Imorgon blir det en sväng till Matfestivalen i Skövde, mumsa lite spännande mat (OBS. pdf-fil) och traska omkring bland allt folk. Jag ska garanterat ha texmextallriken, precis som vanligt, om jag inte blir för nyfiken på något annat. Blev sugen på den grillade kycklingfilén med lingon- och citrusmarinad också, kanske är det något som luktar för gott för att motstå i något annat stånd också sedan... Vi ska väl försöka handla lite då med, jag ska bland annat in på Make Up Store och köpa mig ett hårserum har jag tänkt mig, fick en liten trevlig rabattkupong i brevlådan häromdagen nämligen.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0