Dag 2

Har nyligen kommit hem från jobbet, gick riktigt bra idag med kändes det som och jag är definitivt inte avskräckt ännu.

Har konstigt nog ingen träningsvärk idag efter zumban, däremot kändes det i benen när jag cyklade hem från jobbet, lite lagom sega sådär. Jag ska verkligen se till att nöta på nu, skaffa det där gymkortet och sedan bara träna som en tok. Zumba är ju väldigt "allsidig" träning, både kondition och många muskelgrupper som man annars kan missa när man tränar, och kaloriförbränningen är ganska så hög (de räknar med mellan 500 och 1200 kcal på en timme beroende på intensiteten på passet och ens kropp). Så när jag väl kommer igång (vilket jag hoppas blir väldigt snart) så kommer det nog bli lite viktminskningsprat. Jag hoppas på 15-20 kg till jul, om inte mer.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Carolina

spännande med zumban =)

2010-08-17 @ 14:28:23
Blogg/hemsida: http://acarolinas.blogg.se/
Skrivet av: Diana - Nybliven mamma ♥

Jag vet, jag borde ändra min design, men är sååå oteknisk... =P Har du gjort din själv? Kram

2010-08-17 @ 18:58:18
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: Okej, Jag gillade den faktiskt. Hon verkade sitta bra :)

2010-08-17 @ 19:04:11
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0