Allmänt babbel

Idag har varit en sådan dag som man bara längtar tills den är över. Det har inte hänt mycket om man säger så.
Tess har busat runt, slagit i huvudet i golvet som vanligt (det blir ju lätt så när man ska ställa sig upp utan stöd trots att man inte kan) och har precis somnat. Jimmy har typ ryggskott och jag är allmänt uttråkad, har dock gjort en ominstallation av min dator så nu är den snabbare än någonsin tror jag.

Igår var det också en lugn dag men den gick fort ändå av någon anledning. Jag passade på att installera bilbarnstolen så nu åker Tess som en stor tjej i bilen, inget mera babyskydd här inte. Ska ta och tvätta den någon dag så vi kan lämna tillbaks den till familjecentralen och slipper ha den ståendes här hemma. Blev en provtur också och den nya verkade få godkänt av fröken. Det måste ju tilläggas att det känns väldigt smidigt att slippa kånka på ett tungt och otympligt babyskydd.

Ikväll blir det spök-kväll i soffan (ska kolla på tv4+), sedan blir det nog tidigt i säng. Ska ringa om ett jobb imorgon och hoppas på att jag har turen på min sida, kanske skulle kunna bli lite mer än mitt timvikariat liksom...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Cissi

Trevlig kväll =)

2010-08-09 @ 20:07:37
Blogg/hemsida: http://ceciliav.com
Skrivet av: Philippa

håller med "Cissi" :)

2010-08-09 @ 20:27:06
Blogg/hemsida: http://philippaanderssons.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0