Visst är det typiskt?

Nu känner jag mig helt normal förutom att jag är ganska matt i kroppen (troligen för att jag inte sovit mer än ca 5,5 h på nästan 1,5 dygn), och självklart börjar Jimmy känna sig dålig istället, jag hoppas att det inte bryter ut alls eller att det kommer typ nu så han slipper ha det värsta mitt i natten.

Tess hade i alla fall varit mycket poulär under dagen, däremot skapat en del problem för pappa som inte är van vid att behöva tänka på så mycket saker samtidigt, vilket tydligen ahde resulterat i att han glömt stänga passagerardörren på bilen 2 ggr under dagen..

Passar på att säga tack för alla "krya på dig"-hälsningar


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Carolina

Hoppas det inte blir så farligt med J utan att hela familjen snart får vara frisk! kram

2010-04-19 @ 19:52:27
Blogg/hemsida: http://www.carolina1979.se
Skrivet av: Isabel

Skönt att du mår bättre. Mattheten ger sig nog också bara du försöker vila ut så mkt som möjligt.

2010-04-19 @ 21:34:25
Blogg/hemsida: http://aizah.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0