Vårstädning

Jag känner att jag haft en produktiv dag so far...
Jag har röjt i Tess rum och vi har fått upp de första ramarna på väggen så det börjar likna något numera. Ska införskaffa bokhylla och tavellister, eventuellt en ny taklampa och sedan är vi nog rätt så nöjda med det rummet. Självklart ska mer tavlor upp men jag måste få in möblerna först.
Sedan har jag ställt ner en kartong med urvuxna barnkläder i förrådet och tagit fram grillen. Och så har jag rensat lite ogräs mellan plattorna på våra uteplatser och sopat, flyttat utemöblerna från den ena till den andra uteplatsen och rensat i rabatten. En rabatt helt utan något som helst som kan liknas vid blommor men det ska vi se till att fixa sedan.
Nu ser det betydligt finare ut på uteplatserna också, men vi måste få tag på några typ solstolar att ha på den andra. Och en låda att förvara dynorna i ska jag fixa med.

Tanken är att jag ska träna och försöka sy den andra gardinlängden till vardagsrummet också idag, när jag har Jimmy hemma som kan vara med Tess.
Btw, det är varmt ute, jag hade bara linne på mig men svettades ändå som en tok...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Okej, nej jag har testat gi förut. Usch det var hemskt! Fick ju inte äta något alls!

Med viktväktarna får man ju äta iallfall :)

2010-04-11 @ 20:12:19
Blogg/hemsida: http://saralovdahl.blogg.se/
Skrivet av: Jennifer

SV: Så bra. Jo min förlossning gick också bra.

Men det gjorde ju sååå sjukt ont. Men lätt värt smärtan.

2010-04-11 @ 20:59:16
Blogg/hemsida: http://artondeoktober.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Aa vad skönt om Liam hade kunnat sova till 8, men man ska väl inte klaga :)Han vakna bara en gång inatt det var jag själv som inte gick och la mig i tid. Kram

2010-04-11 @ 21:26:33
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Denise Ännu en mammablogg!

sv: Okej tavk för din uppdatering :) Något är bättre än inget :))



Ja gud ja, det är himla gott!!

2010-04-11 @ 21:52:07
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Okej, Liam somnar runt 20-22 sen brukar han sova till runt 2-4 då ammar jag honom sen somnar han om igen och sen vaknar han vid halv sju/sju. Vågar inte väcka honom, rädd att han inte ska somna om då! hehe.. Men förra veckan var jobbig, då vakna han 2-3 ggr om natten och var jätteledsen (vet inte om det berodde på sprutorna).

hehe, man klarar allt :) Längtar tills jag får sova en hel natt utan att bli väckt!



Ammar på natten sen ersättning, han blir mer mätt på det!

2010-04-11 @ 21:54:41
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0