Världens vackraste ljud

Nu är jag alldeles varm i hjärtat...


Jag stod ute i köket och hade precis börjat med maten och Jimmy och Tess var i vardagsrummet, sedan hostade Jimmy till och det vackraste ljudet någonsin hördes: Tess skrattade! Inte som förut där hon mest tjuter utan ett riktigt skallrande skratt! Det var första gången och självklart sprang jag och hämtade kameran för att filma... Det började bli lite mörkt så filmen är väldigt mörk, men ljudet är det inget fel på.
Det måste vara ett av de vackraste ljuden i hela världen, min underbara älskade lilla tjej...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Mysigt! När Douglas skrattade första gången så han vi aldrig att filma fast vi var 3 st som kollade på honom... =)



Härligt att du lyckades filma det!



Kram

2010-04-10 @ 20:27:26
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0