Vad ska man baka?

Jag ska nog ge mig i kast med att leta recept nu, har ingen aning om vad vi ska ha för kakor på dopet och än mindre vad vi ska ha för tårta (har hittat underbara recept men färska jordgubbar är inte direkt lätt att hitta till vettiga priser så här års...)
Så, fram med kokböckerna och leta igenom de goda avdelningarna då...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Det är ju ungefär så jag vill ha det här oxå men Douglas är inte riktigt redo för natten vid 20.30 utan om han somnar då så vaknar han 30 min senare och håller igång nån timme till.. Fast jag börjar se en förändring så jag ska börja ändra rutinerna så att han somnar tidigare..

Han har haft en period när han sovit dåligt men nu när han ligger i sin spjälsängen ist för den lilla så sover han mkt bättre... sover hela natten till 7-8 äter och somnar om och sover till 9-10 tiden.. Så det borde inte vara några problem att ändra rutinerna.. =)



Mysigt med dop.. Douglas ska döpas den 22 Maj.. Jag är däremot lat och ingen hejare på att baka så vi ska ha smörgåstårta och lite fika tror jag.. =)

2010-04-26 @ 11:34:59
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0