Unga Mammor

Då så var det dags att ta på sig lite presentabla kläder och packa skötväskan. Blir till att gå till Unga Mammor idag iaf, känner mig helt normla förutom att min mage klagar lite på att den fått lite smådåligt med mat senaste dagarna.
Idag får vi besök där av kommunens dietist, ganska spännande, senast var det konsumentrådgivaren och nästa vecka ska vi till rehab-badet med våra små...
Jag tänkte passa på att väga Tess (som vanligt), är ju så oerhört nyfiken på vad lilltjejen väger, om hon nått fram till 7-kilosstrecket ännu eller hur långt det är kvar.

Håll tummarna för att min underbara pappa kikar förbi framåt kvällen och lämnar av våra nya bokhyllor, så jag har något att roa mig med ikväll.. Längtar efter att få organisera lite bland alla pärmar osv.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0