Success!

Haha, jag lyckades faktiskt ta mig i kragen och köra ett rejält pass med Wii Fit Plus, blev 45 minuter ganska varierad träning. Hederliga styrketräningsövningar, yoga och lite mer "lek"-träning, svetten droppade verkligen om mig men det känns skönt samtidigt.

Har även lyckats stryka, fålla och hänga upp gardinerna på kontoret så det går åt rätt håll. Får se om jag hinner med att sy vardagsrumsgardinerna imorgon, hoppas hoppas, har ju fortfarande julgardinerna uppe där.

Nej, nu ska jag ta på mig ett par strumpor, vi ska gå ut en sväng. Passar på att posta dopinbjudningarna och så ska vi se om Tess håller sig vaken för att få titta på änderna. :)



Jag glömde ju säga att jag fått Jimmy att sätta upp väggklockorna på kontoret och i Tess rum också nu, det rör sig framåt!! Ska se om jag sätter upp lite tavlor på väggarna hos henne också sedan


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Carolina

Shit, vad duktig du är :-)

2010-04-04 @ 17:07:53
Blogg/hemsida: http://carolina1979.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0