Slösnackar

Nu har älsklingstjejen somnat sött i sin säng med nappen och snutten. Vi får se om det är en powernap eller om det är för natten, hon brukar vara så bra på att somna och sova typ 30 minuter för att sedan vara klarvaken i några timamr igen. Men det verkade nästan som att det skulle vara natt-dags för henne, då får jag väcka henne när jag går och lägger mig för en nattflaska.

Kikar på Top Model på 3an (har redan sett hela säsongen online så jag slöglor bara), alldeles strax börjar Bones och sedan ska vi kolla på Evan den Allsmäktige.

Jag och Tess duschade tillsamamsn förut och det är så kul att se henens enorma leende när vi är i duschen, oavsett hur dåligt humör hon är på innan så får man ett enormt leende hela tiden.

Nej, nu blir det Bones, maten är snart klar och jag "fönstershoppar" lite på nelly.com


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Går det bra att duscha tillsammans? Har också funderat på det, men har aldrig testat!

2010-04-04 @ 20:48:27
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Som här då, Liam börjar bli för lång för baljan! hehe! Men vi har en ny lägenhet med badkar på gång, så vi hoppas på den! :)

2010-04-04 @ 20:57:28
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Tack :)

Aa skönt med renoverat badrum! Hur stor lägenhet har ni?

2010-04-04 @ 21:32:23
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0