Ringer djävulen mig?!

Igår när min mamma ringde och gav en tid för morgondagens påskmiddag hemma hos dem så blev jag väldigt konfunderad... Hur kan våran nummerpresentatör visa så otroligt fel? Det var inte deras nummer som visades på displayen utan den visade 666... Något är skumt här, för inte kan väl min mamma vara djävulen?!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

haha vad läskigt! :O



sv: tack så jättemycket för designen, den är jättefin!

2010-04-02 @ 17:14:47
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0