Om två veckor...

...så får jag ett certifikat som säger att jag genomgått en första hjälpen-utbildning. Röda korset anordnar en på familjecentralen här där vi får lära oss bla. hjärt-lung-räddning på spädbarn och lite större barn, hur man ska göra om någon sätter i halsen osv. Var faktiskt ganska kul, blev många skratt. Om två veckor blir det andra och sista tillfället då vi bland anant ska lära oss om hur man stoppar blödningar och tar hand om brännskador...
Men gud så jag saknade min lilla prinsessa, det är ju garanterat jag som ska byta blöjan och ge henne flaskan sedan, tänk att 3 timmar kan vara så oerhört långa


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

såna kurser är ju jättebra att ha i bagaget, allra helst med småbarn i huset ^^



Måste bara säga att det var modigt av dig att lägga upp en magbild, och jag känner precis som dig att självförtroendet har ökat sen jag födde C. Man har ju faktiskt satt ett liv till världen, och det klart att det sätter sina spår på kroppen!

2010-04-07 @ 23:16:17
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

Hej kolla min blogg, det gäller utmaningen! Kram Denise

2010-04-08 @ 11:18:48
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för uppdateringen! Haha men sambo köpte hem grejer varje dag den jäkeln :P Men jag höll mig i två veckor och sen var det kört haha

2010-04-08 @ 12:47:00
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Ajdins mamma

Hej, hej.

Ville bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Nu har du chansen att vinna en body/t-shirt till din plutt med en personligt text eller bild på :) det vill du inte missa, va? Kika in vettja!!



Ha en underbar dag :)

2010-04-08 @ 14:06:05
Blogg/hemsida: http://chicmommy.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0