Nere...

Alltså, mitt humör är inte på topp idag, hoppas på att HV71 vinner final nr.2 i eftermiddag så jag kanske får upp lite helgstämning. Jag vet verkligen inte vad det är men jag känner mig så fruktansvärt håglös så det är inte klokt.
Ikväll blir det i alla fall en mysig dusch med Tess. Hon är rolig hon, när man duschat och tänker sig att sitta i soffan och mysa lite tillsammasn så somnar hon typ direkt. Tänk att man kan bli så trött och avslappnad av att duscha. Så det är på med blöja och pyjamas direkt efter duschen och så mysa de ca 5 minuter det tar för henne att somna.
Ikväll blir det nog att krypa ner i sängen med henne och läsa lite böcker för henne innan hon somnar, tycker det är förfärligt mysigt att göra det


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Jag kände mig rätt så ambivalent när jag ammade, det är kanske hormoner? Hoppas de vinner så du mår bra igen! ;)

2010-04-17 @ 12:21:35
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Gun

Tråkigt att inte må bra, men det kanske är bättre idag?

Vilket bra sätt att få henne att somna, bara ta en dusch.:)

2010-04-17 @ 13:23:37
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0