Nej nu jäklar!

Ok, när Tess somnar nästa gång (nu känns det för riskabelt att påbörja något) så ska symaskinen fram. Då jäklar ska jag ge mig på att sy gardinerna som jag började med för ca 1 år sedan... :P Ska väl inte vara så nedrigt svårt att få till typ 6 raka sömmar/gardin? Sedan ska ju veckbandet sys dit också men det ska jag väl kunna klara?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Bra jobbat :D Själv satt jag upp mina i går :D



sv: 60, oj! Kände en jag med som hade en pappa som var 61 när han föddes. När vi kände varandra var han 20 och hans pappa var 81, inge vidare roligt!



Jo jag tycker det är skönt att vara ung, man har hela livet framför sig, orkar mera, får se alla barnbarn och allt sånt! Om allt går som det ska dvs :)

2010-04-06 @ 09:56:12
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

Det var jag som skrev :D

2010-04-06 @ 09:56:27
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0