Lång uppdatering

Hela gårdagen spenderades med min mamma så att Jimmy fick vila ut efter sin natt med maginflunesa. Min kropp kändes allmänt slutkörd men det blev bättre efter hand och Tess var en liten ängel som vanligt. Mamma letade doppresenter och jag köpte mig ett nytt nagellack och en klänning/tunika till dopet, sedan åkte vi hem till mamma och satt mest och småpratade några timmar.

När jag åkte hem så köpte jag med mig en pizza, magen skrek efter något att jobba med och jag var fruktansvärt sugen på fett efter att ha gått med en tom mage i nästan två dygn, den pizzan har jag ätit på idag med, och det finns en bit kvar till imorgon ;)
Sedan satt jag och älsklingen och kikade på en del av Lonesome Dove, han hade redan sett en av fyra delar när jag kom hem men jag hängde med riktigt bra ändå, de två sista delarna kollade vi på idag. Riktigt bra film/miniserie faktiskt, bara 6 timmar allt som allt.
Egentligen skulle jag varit på andra och sista delen av första hjälpen-kursen nu ikväll men jag kände mig inte riktigt i skick för att spendera 3 timmar med det. Hoppas jag får chansen att gå andra halvan vid ett annat tillfälle istället.

Nu börjar snart tredje perioden i finalmatch 4 i hockeyn, Tess somnade precis efter att ha hejjat högljutt i 2 hela perioder. Jag filmade lite men lyckades inte ladda upp det just nu, så det klippet ska komma upp imorgon hoppas jag, inte lätt att höra kommentatorerna när hon skriker på spelarna.

Om jag känner mig pigg och fräsch imorgonbitti så blir det unga mammor för oss, jag behöver komma ut en stund igen känner jag. Fredag består av tvätt, tvätt och tvätt.. Helgen i övrigt blir storstädning på hög nivå, samt ytterligare lite tvätt


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0