Jag hann

Så, jag hann med att sy klart den andra gardinlängden så nu är alla julgardiner nerplockade... Ska bara ta och fålla upp de nya gardinerna någon dag.
Vi tog en härlig promenad också, hade bara linne och en collegetröja på mig och njöt av värmen. Det kändes verkligen som en sen sommarkväll temperaturmässigt. Och snön är ju i princip helt borta, tänk så fort det gick när det väl vände. Bara hoppas att sommaren blir lika fin som vintern.

Nu ska jag fortsätta kika på film och sedan krypa till sängs


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - mamma till Liam

Vad flitiga ni är :)



Aa, vad skönt för er!

2010-04-11 @ 22:11:24
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: snart pappa

vad flitiga ni är! :) Hoppas början av veckan blir bra!

2010-04-12 @ 05:58:50
Blogg/hemsida: http://pappatobbe.blogg.se/
Skrivet av: Lina - Melkers mamma <3

Håll ut :) Jag uppdaterar kanske om det ikväll eller imorgon :) Ja det är ju faktiskt sant, men Melker har kräkt färdigt nu, hittade en 3sitsig soffa med divan för 300kr på blocket nyss. Det är ju nästan skam att Inte ringa på den :) haha

2010-04-12 @ 10:30:28
Blogg/hemsida: http://vackertliv.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0