Hungrig!

nu börjar jag bli hungrig, men det är en timme kvar tills älskling kommer hem från skolan så jag får snällt vänta. Sedan ska det i alla falla bli spenat, ägg och korv. Gud så länge sedan det var man åt det.
Nej, nu ska jag glo på Grey's Anatomy igen, see ya


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Carolina

Det låter gott det, hoppas du njuter av maten just i detta nu ;) kram

2010-04-15 @ 18:40:04
Blogg/hemsida: http://carolina1979.se
Skrivet av: Liw

Hmm, jag har som funderat på om vi ska gå över till 2an vi å, när du skriver att du gett det så länge så kanske jag vågar också :-)

Hur mycket äter Tess / dygn? Tycker Mait äter så jäkla mycket!

2010-04-15 @ 22:51:23
Blogg/hemsida: http://preggomonster.blogg.se/
Skrivet av: Sofia - mamma till Levi

Sv: Tack för tipset =) Men vi har gjort "rätt" hela tiden. Problemet är som exempelvis inatt. Han har ätit, är jättetrött men har svalt MASSOR med luft. Då spelar det ingen roll att det är Natti natti och att han vill sova för så fort man lägger ner honom så stört vaknar han av att han ska spy, så då får man ta upp honom försöka rapa, vilket inte går för att han är för trött osv osv.. till slut somnar han ändå trots luften eller så är han efter en stund helt klarvaken, då kan man rapa, men måste börja om med att mata ett sista nattmål osv.. Så tro mig, vi gör allt vi kan! Nu verkar det dock som att han vänt tillbaka dygnet, Somnar mellan 19-21 tre kvällar i rad nu! :)

2010-04-16 @ 06:59:28
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0