God morgon

Så har Tess somnat om igen. Tänkte passa på att duscha då, tränade en runda precis och svetten ligger som ett sjok i håret på mig känns det som, absolut INTE fräscht. Och i eftermiddag ska vi in till stan med min mamma (jag och Tess alltså). Får se om det blir någon försenad påskpresent till Tess. Oavsett om det blir något shoppat så är det ju kul att komma hemifrån lite ibland.

Tess blir för övrigt 15 veckor idag... Hur kan tiden gå så fort?!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Björn

Hej



Det finns en tävling hos Bra Barnkläder som du kanske har intresse att delta i.

Var med och tävla om ett presentkort på 500 kr hos Bra Barnkläder.

Information om hur du deltar finns på min blogg.

M v h

Björn

2010-04-12 @ 23:25:57
Blogg/hemsida: http://bra-ekologiska-barnkläder.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0