Förlåt

Jag har verkligen varit jättetråkig på bloggfronten ett tag nu med alla dessa tävlingar och inget annat..
Först och främst, jag gilalr tävlingar och om man inte ställer upp så kan man ju inte vinna.
Sedan har jag verkligen haft idé-torka och inte känt mig på topp riktigt. Jag har varit uppe i 1,5 h och längtar verkligen tillbaks till sängen. Tess vaknade vid 6 och självklart vaknade jag också då, vid 7 började hon bli väldigt högljudd så jag tog med henne ut i vardagsrummet så Jimmy skulle få sova lite till. Igår somnade jag vid 21, totaldäckade verkligen och kände mig fruktansvärt tråkig men inte är jag utvilad för det inte. Jag känner mig som en levande död. MEN jag måste verkligen se till att träna minst 1 timme idag, helst 2-3, jag borde dessutom kolla om tvättstugan är ledig för vi har ett ton medsmutstvätt som jag måste ta itu med, men orken finns liksom inte där.
Tess har i varje fall somnat om nu, men hon somnade i vår säng så jag kan inte gärna gå och lägga mig där jag med..

Jag ska leta inspiration idag, jag ska ta mig i kragen och försöka få bloggen att bli mer intressant igen, jag saknar ju mina läsare och jag saknar era underbara kommentarer


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0