Ehm...

Jag kan inte göra något annat än be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Känns som att jag har seg kola i skallen just nu så jag kan inte komma på något vettigt att skriva heller mer än att nu ska nog jag ta och krypa ner i våran renbäddade säng, Jimmy kan få den stora äran att byta hennes blöja och ge henne kvällsflaskan sedan, jag är verkligen för trött för att orka med det känns det som. Ha en härlig fredagskväll/natt nu allihopa


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Denise Ännu en mammablogg!

sv: Då tycker du precis som mig med andra ord :D

2010-04-09 @ 22:45:16
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0