Dagens to-do

Idag ska jag försöka tvätta lite mellan Tess vakenperioder, hon borde somna snart så jag kan smita ner och fixa första maskinerna. Sedan ska vi gå till ICA och köpa badblöjor, kanske lite anant också, och till djuraffären för att köpa akvarieväxter och möjligen ett par nya fiskar åt Tess att titta på (2 stycken ancistrus-malar och 2 kardinaltetror är inte mycket i ett 120 liters-akvarium)
Det är varmt och skönt ute idag, dock hänger regnet i luften vilket inte uppskattas lika mycket


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

åh jag gillade att ha akvarium (Hade det som barn). Dom är det ingeting jag skulle vilja ha med en både hundar och katter i huset :P Men det är fint!

2010-04-27 @ 18:00:47
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja men samma är, mina grannar lär väl tro att jag slår mitt barn eller något haha. Han skriker verkligen högre än vad jag gör:P

2010-04-27 @ 19:25:12
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0