Bloggtorka

Jag lider av allvarlig bloggtorka, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om, känns jättetrist och får mig att känna mig väldigt tråkig också.
Har fortfarande en hel del att få klart här hemma innan nästa helg så jag får skylla på det ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Men är det inte lite skönt också? Så kan man göra andra saker istället? Inspirationen kommer alltid tillbaks, man behöver bara pausa lite ibland. Jag brukar ha lite nödinlägg i utkast. :D

2010-04-25 @ 12:18:14
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0