Biggest Loser

Jag brukar sitta och titta på Biggest Loser på 5an nästan varje vardagskväll och för varje säsong så hör man talas om den fruktade andra veckan, veckan som alla har så svårt att gå ner ordentligt i vikt, och varje gång sitter man och funderar på vad de fuskat med som gör att de inte lyckas...
Nu sitter jag själv här och inser att andra veckan är SKITTUFF! Jag har i genomsnitt tränat 1 timme/dag utöver att jag varit ute och gått ca 30-40 minuter/dag och jag har inte ätit något godis, druckit någon läsk osv, ändå verkar det som att vågen vägrar röra sig nedåt.
Och man kan bli ganska knäckt psykiskt när man känner att man kämpar och verkligen gör saker annorlunda mot annars men ändå händer ingenting.

Jag har börjat mäta midjemåttet också bara för att se om det ändras något åtminstone, och tack och lov för att det gör det, även om det är väldigt lite så händer något i alla fall

Idag kommer veckouppdateringen på utmaningen...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0