Barnlös dag

Ja, jag vill kalla det barnlös eftersom jag inte kan se det som positivt.

Jag har knappt sovit inatt, istället har jag suttit i duschen merparten av natten, spytt 4 ggr och lite annat. Måste vara maginfluensa, är så extremt orkeslös också. Så vi bestämde att jag ska hålla lite avstånd till min älskade lilla Tess, så hon slipper bli smittad, och att springa på toa var 5e minut är inte lätt med en liten bebis att ta hand om. Så hon fick följa med Jimmy till skolan, bilbesiktningen och sjukhuset... Jag saknar min lilla tjej, det kommer vara så tyst här hemma, men hellre det än att hon ska bli sjuk också...
Första gången sedan hon föddes som jag är ifrån henne mer än ett par timmar.
Jag har inte pussat på henne eller hållit i henne sedan i gårkväll kring 18-19 tidenl, och jag sov på soffan i natt för att inte störa henne och Jimmy när jag behövde springa upp på toa hela tiden

Jag ligger för tillfället i sängen och fryser som en tok, men börjar känna mig lite bättre så jag kanske kan få i mig lite frukost och få något i magen förutom vatten... Just nu känns magen läskigt tom och mina benmuskler värker

Mammas fina älskling



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Jobbigt! Hoppas du blir frisk snabbt.. Inge kul det där alls... Vi hade det här hemma i Januari men då blev bara Joakim dålig och han fick ligga i karantän uppe medan jag sov på soffan med Douglas... Vi har ju som tur var två toaletter oxå så vi klarade oss. Jobbigast skulle ju vara om dom små får det, så jag hoppas att Tess klarar sig..



Kram

2010-04-19 @ 10:19:59
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: liindblaads

hej :)

svara på dagens fråga om du har googlat dig själv på min blogg idag !

kraam

2010-04-19 @ 10:36:04
Blogg/hemsida: http://liindblaads.blogg.se/
Skrivet av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

uscha, hoppas det går över fort! krya på dig

2010-04-19 @ 11:04:27
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

krya på dig!!

2010-04-19 @ 11:37:11
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Charlotte - Mamma till Nikita

Usch stackare!

Starkt av dig att klara av att lämna ifrån dig henne för hennes skull!



Krya på dig!!!

Kram

2010-04-19 @ 12:23:19
Blogg/hemsida: http://charlottegaines.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0